Narzędzie, które pomoże Ci przekształcić więcej ruchu.
Omniconvert nazywa się narzędziem CRO (optymalizacji wskaźnika konwersji), ale jest bardziej narzędziem analitycznym i testowym, które może być używane do optymalizacji wskaźnika konwersji, jeśli masz wystarczającą wiedzę branżową, aby wykorzystać oferowane wskazówki. Dane, które oferuje, są przydatne tylko wtedy, gdy wiesz, co z nimi zrobić.
Odkryj, dlaczego Twoi klienci kupują
Omniconvert pozwala Ci przeprowadzać testy, aby sprawdzić, czy Twoje obecne teorie na temat wskaźnika konwersji są prawdziwe. Możesz przeprowadzać ankiety, aby usłyszeć, co mają do powiedzenia Twoi klienci, możesz przeprowadzać testy A/B, możesz segmentować swoją publiczność i personalizować swoją wiadomość dla swoich obserwujących. Ankiety są jednym z najjaśniejszych punktów tego narzędzia, ponieważ wykorzystują logikę rozgałęzioną, aby pomóc Twoim klientom w prowadzeniu znaczącej konwersacji z ankietą.
Najbardziej pomocne dla osób z doświadczeniem w branży
Omniconvert pozwala na pobieranie informacji z Twojej strony internetowej dotyczących konwersji, umożliwia przeprowadzenie ankiet, wysyłanie wiadomości, segmentowanie i testowanie, a wszystko to w jednym miejscu. Jednakże, narzędzie to jest przydatne tylko dla osób, które mają dużo doświadczenia w swojej branży, ponieważ dane, które generuje, są bezużyteczne, jeśli nie wiesz, jak je interpretować. Na przykład, narzędzie może sugerować, że sprzedaż indyka będzie nadal rosnąć, ale wiesz, że trend prawdopodobnie się skończy w przyszłym tygodniu, gdy minie Boże Narodzenie (narzędzie nie wie o tym, po prostu myśli, że trend konwersji będzie się utrzymywał, ponieważ nie ma żadnego doświadczenia w branży).
Opinie użytkowników o Omniconvert
Czy próbowałeś Omniconvert? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!